tirsdag 8. juli 2008

Kjære Heidi

Elin og Heidi.
En vakker sommerdag 2005




Lørdag fikk jeg den fryktelige beskjeden om at du har gått bort...så alt for tidlig. Det har ikke gått opp for meg enda, at du er borte for alltid.



Du hadde et smil som kunne smelte enhver.



Jeg er så glad for at jeg har fått lov å være din venn i disse årene, og at vi har kunnet dele tanker og ledd sammen.



Lars Ulrik har mistet supermammaen sin, for det var du virkelig. Jeg tror den lille gutten berika livet ditt mer enn du noensinne hadde trodd at et barn skulle gjøre. :o)



Du vil alltid være i hjertet mitt, vennen min.

1 hyggelige kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen og klem til deg. KJenner igjen stedet dette bildet er tatt. Var veldig koselig å få møte Heidi ja.
God helg til deg og dine, hilsen meg på surfetur - nå i Lærdal.