torsdag 12. juni 2008

3 katter små



Disse kattene falt jeg fullstendig for.De er fra mochimochiland. http://mochimochiland.com/shop/

her er det masse morsomme og sprø mønster.

De er strikket i østlandsgarn på pinne 4.

De var litt vanskelige å stable, men fikk det da til på en måte.

9 hyggelige kommentarer:

Anonym sa...

virkelige søte små kattunger
ha en forsatt fine uke

Unknown sa...

Jeg er forelsket i de kattene dine jeg Elin..
Sånne må da jeg kunne klare og lage også..
Ha en fin uke :-)

Anonym sa...

knalltøffe katter. Takk for linken.

Anonym sa...

oi, disse kattene dine var virkelig supersjarmerende! Skal innom den nettsiden å se litt nå jeg :) takk for linken =) ! ha en fin kveld

Unknown sa...

Herlige katter og med ny heading.. skjønner ikke hvorfor katter hehehe
Ha en fin katte uke...og selvfølgelig en kreativ uke...

madebyjulia sa...

Superherlige katter:)

Mångsysslare sa...

De kattene likte jeg. Bedre enn sånne som røyter masse og krever mat og oppmerksomhet, synes ejg.

Anonym sa...

Utrolig søte!

Anonym sa...

Hei.
For noen nydelig små katter.