mandag 6. oktober 2008

Sukkersøtt utfordring


Ukens utfordring er et kort i grønt og brunt.Her er mitt kort.

17 hyggelige kommentarer:

Hobbymegher sa...

Skjønt kort!

Bente sa...

Så nydelig kort!!

Maya sa...

Åhh nyydelig kort!
Jeg er såå svak for sommerfugler :)
Nydelig detalj på kortet!

Takk for att du deltar,
klem fra Maya.

Anonym sa...

Ett skjønt kort du har laget. Flotte og avstemte farger.
Herlige bilder av pusen som slapper av.

Må si at jeg er veldig enig med deg i det å legge igjen ett spor etter seg - vi skulle alle ha vært mye flinkere.

Silje Kristin sa...

Kjempeflott kort, skulle prøvd meg litt mer på kort laging jeg også :)

Jeg har blitt veldig flink til å legge igjen spor etter meg , det er jo koslig å gi og få kommentarer :)

Ser en nydelig pusekatt lenger nede her, ligner litt på vår pus :)


Håper du får en flott dag, klem fra Silje..

Wenche/chawo sa...

Kortet ditt var bare helt nydelig ,med flotte farger og detaljer .
Når det gjelder Sofus og hundene på bildene under,så var de kjempesøte.

Anonym sa...

Nyyyyydelig kort :)

Anonym sa...

Kjempeflott kort!!!

Nina sa...

Nydelig kort med delikate farger:)

Desirée sa...

Det var virkelig flott! Deilige farver!

WencheP sa...

Så nydelig dette var!

Bentelen sa...

Nydelig kort:-)

Anonym sa...

Du lager kjempefine kort, dette var nydelig!

Bibbi sa...

Nyyydelig kort!!

Anonym sa...

Så vackert!
God helg :-)

Lilledora sa...

Grattis. Du lager så nyyyydelige kort

Anonym sa...

Det kortet var nydelig.Ha en fin søndag.