fredag 27. november 2009

Bokmerke







Jeg har strikket er bokmerke til min leseglade frøken. Hun har slitt litt med lesetempoet, og går på lesekurs nå. Dette bokmerket skal hun få fordi hun er så flink på kurset. Motivet er selvfølgelig vår søte Sofus. Har lurt litt på å strikke alle kattene våre......men, får se....

Det er strikket i en rest med grått ukjent ullgarn, som jeg byttet til meg for noen år siden. og rester i hvit og svart av Selbu husflidsgarn.
Mønsteret finner du HER

7 hyggelige kommentarer:

cille sa...

Wow! denne var jo helt herlig og ikke minst helt meg, med kattemotiv! Tar mot til meg å spørr om du vil dele oppskriften med meg? Ha en herlig helg Elin!

Benedicte sa...

så stiligt!!!!
så utrolig kreativ du er .
(heldig du som kan strikke.....)

Hannes hage sa...

For ett søtt bokmerke, virkelig skjønt!

Anonym sa...

Så morsomt , tipper frøkna blir glad for den ! :)

Josefine (HB)

Hannesol sa...

Søtt og koselig bokmerke!Ønsker både to og firbente hos deg en riktig hyggelig advent!

jannelea sa...

Kul katt!

Irene sa...

Næh, så kul !