onsdag 28. januar 2009

styggejenta


Har laget et kort med min elskede styggejente.

14 hyggelige kommentarer:

Anonym sa...

Synes hun er tøff jeg! :o)

Brit Strikkenerd sa...

Hærlig kort spør du meg :)

Anonym sa...

Kjempeflott kort :)

Anonym sa...

Du er jo blitt rene mesteren i dette faget:) Dette er en hobby jeg aldri har prøvd meg på. Tror ikke jeg skal prøve heller, for jeg har alt for mange hobbyer og prosjekter som det er. Kan ikke nekte for at jeg fristes til å prøve da!!

Anonym sa...

Så herlig!

Anonym sa...

Synes hun er knall tøff jeg, og du er virkelig flink til dette.
Itzak vil ønske deg en god helg.

Anne H. sa...

Jeg synes "styggjenta" er skikkelig fin, jeg!
Flott kort også!
Anne -:)

Bibbi sa...

Kult kort!!

Nina sa...

Stilig!

Anonym sa...

Skjønner ikke at du kaller stemplet for styggejenta. Jeg synes hun er kjempeflott, og kortet ble råfint.

salvie sa...

Hei! er bare innom for å ønske deg en god helg.koselig blogg du har med både kortlaging og strikking/søm.Har lagt ut en award til deg i bloggen min.God helg:)

Cathrine sa...

kult stempel dette her.. enig at hun er litt styggkul ja. :)

Anonym sa...

Kjempekult stempel på et flott kort :D

ha en fin og kreativ uke!

Nina sa...

Jeg har en utfordring til deg i bloggen min. Helt frivillig...så bare hvis du har lyst:) og hvis du ikke har fått den fra før da.