torsdag 15. januar 2009

Nytt stoff


Litt nytt stoff fra junaiten. Katter åff kårs.....+ litt valper.

6 hyggelige kommentarer:

Ugla sa...

Jeg er egentlig ikke så glad i katter, men dette stoffet får meg nesten til å endre mening. Utrolig fine stoffer. Ha ei fin helg :-)

Anonym sa...

Så herlige stoff, særlig de to øverste er det nesten vanskelig å motstå.. Nå må jeg huske på at jeg omtrent ikke syr for tiden!

Det skal bli kjekt å se hva du tryller det om til!

God helg!

Anonym sa...

Award til deg i bloggen min.

Anonym sa...

Hei
Jeg elsker katter, for ett fint stoff. :-)
Det ligger noe til deg i bloggen min.
Klem fra Unni. :-)

Anonym sa...

Så fine stoffer! Skjønner at det er lett å bli "stoffavhengig" når man finner slike godbiter. Jeg får kanskje være glad for at symaskinen min ikke liker meg, hihi!

Anonym sa...

Ja, ungene vokser nesten fra en. Det ser vel du med dine også.
Drar "over there" om 3 uker!! Bare gleder meg!!