søndag 5. oktober 2008

Høst stemning i Østerdalen


Dette våkna vi til i dag.

5 hyggelige kommentarer:

Ruth sa...

Så hyggelig at du la igjen kommentar i bloggen min. Og takk skal du ha. det ser da ganske koselig ut her inne også.

Det var frost her i morges også. Minus 2 grader og butikken var full av julegreier da vi var innom i går. De sier at tiden går fortere eldre man blir, men jeg har følelsen av at jeg mister hele årstider. Pleide vi ikke ha høst mellom sommer og jul?

Tegningene er bare herlige. Jeg ble nesten litt forelsket i pusen i "hengekøya".

Fru Keilegavlen sa...

Her var det snø nokre plassar natt til i går og... Ikkje her hos oss då sidan me bur heilt ved sjøen, men hos nokre venner av oss låg det eit tynt teppe med snø søndagsmorgonene... Litt vel tidleg... Så håpar det ikkje fortsett slik... Hausten er jo så fin no, og litt hauststormar er berre herleg! Så eg håpar me får behalde det ei stund til! Er jo så deilig å fyre i peisen, tenne stearinlys og kose seg inne med eit strikketøy eller nokre kort når stormen raser ute. ;)

Flott kort du har laga! Gler meg til du viser fram fleire av korta dine. Ser du har fargelagt mange flotte stempeltrykk, så då er dei jo allereie klare til kort. ;)

Ønskjer deg og dine ei flott veke!

Anonym sa...

Så hyggelig at du fant bloggen min, for da fant jeg din også. Her på Ringerike har vi heldigvis ikke sett snøen enda, men den er vel ikke langt unna.
Nydelige kort, jeg stikker nok innom igjen.

Anonym sa...

Oi! Det der var litt vel hvitt litt vel tidlig;-D men får håpe det forsvinner utover dagen!

Mokki sa...

Auda... jeg vil _ikke_ ha snø enda, VIL IKKE! Jeg vil ha laaang høst med sol og strålende høstfarger!