søndag 27. juli 2008

Kaninklipp





Lille Dina har klippet seg.Dette er min første klipp, så jeg var litt spent.Det ble jo skjevt og rart, men men.....


My little Dina have had her fur cutted.Isnt she cute?

7 hyggelige kommentarer:

Anonym sa...

Sikkert deilig å bli kvitt den tykke ullen i varmen. Kan du bruke den til noe?

Ser at Frøkna følger i dine fotspor, gøy når ungene også liker å lage ting. Flotte lys ble det også.

Vibeke sa...

Godt med sommerklippen nå tenker jeg:)

Line A sa...

Åj, der var det mye hår! Så litt morsom ut etter klipp da.. :D

roterommet sa...

Ulla skal jeg spinne og strikke deilige angoraplagg.

Snuppelure sa...

Var nok deilig å bli kvitt all den pelsen ja :)
Så ut som en strevsom jobb da ;)

Anne Lise sa...

Så fin kanin du har :) Hadde kanin for mange år siden jeg også.

Anonym sa...

Hoho, ikke helt frisørklipp, men så er hun vel ikke så nøye på det heller, tenker jeg. I denne varmen må det være godt å bli kvitt pelsen.