tirsdag 8. april 2008

Rundpinnemappe for dummies


Denne har jeg tenkt på å lage en stund, men ikke fått somla meg til det.Har jo beundret andre sine og sånn da.

Så var jeg en tur på Jordbærstedet i Trondheim, før påske.Og der lå en rundpinnemappe, den var sydd uten den kanten rundt for å få høyde.Så jeg spurte og gravde litt om den, og som den kloke damen sa...har en alle i en sånn stor mappe, blir det jo like mye kaos....og det er jo riktig da.Da er det bedre å ha flere, og kansje sy på lapp med hvilke nr som er i mappa.Så da gjorde jeg det jeg.


This is a bag for knitting needles.Very easy to make.I have made my cuite small, so the knitting needles wont be a mess., and I will make more of them.

4 hyggelige kommentarer:

Bente sa...

Så smart. Herlig stoff. Ha en produktiv uke, og en fin dag.

Anonym sa...

Det var nå ett skikkelig flott svar du fikk. Må si jeg var spente på hvorfor den var flat da - hadde nå mine tanker.....

Anonym sa...

Så stilig den ble da. Og så kjekt svar du fikk i butikken da. :-)

Rita sa...

Det var jo kjempesmart å ha flere. Takk for tipset i tilfelle jeg en gang skulle finne på å lage det.