lørdag 26. april 2008

Garnhandel



Jeg har handla litt garn hos Fjellrosa. Mannen min henta det hos henne i går.og for et nyyyydelig garn.Først og fremst, var det så delikat innpakka i lys rosa papir og papir med roser på, at jeg nesten grudde meg for å åpne opp.Se på alt dette nydelige ullgarnet.og så hadde hun sendt med 2 emaljerte heklenåler.Tuuuuusen takk.

I have been shopping at Fjellrosas net shop.Look at all the lovely yarn.I love it.

2 hyggelige kommentarer:

reiduns blogg sa...

hei hei.
fine garn du har fått tak i.
gleder meg til buggen min kommer.
takk for tapeten som jeg fikk i går.
vi snakkes vennen.

Anonym sa...

ÅÅÅÅååååååååå stønnnnnn for et uuuutroooooolig lekkert garn! Stønn! Har pustebesvær her eg sitter å stirre, DET nyyydelig rosa! Fyyyy søren! Vil du ha adressa mi?????he he neida, koooos deg og ha en flott uke!
klem vibbedille