mandag 28. april 2008

En liten sjarmør

Ble laget i morges.

A little charmer, made this morning.

4 hyggelige kommentarer:

Anonym sa...

Så fint! Ha en fin dag:)

Anonym sa...

Kjempefint kort! Blir så glad når eg ser at det fins mange fine "maskuline" kort, for eg har hatt litt vanskar med å få det til tidlegare. Men no ser eg så masse fint overalt at eg trur ikkje det skal vere noko problem å lage guttekort neste gang behovet melder seg!
Takk for fin utfordring på hobbyboden!

reiduns blogg sa...

kjempe fint kort du har laget.

klem

M sa...

Nydelig! :)
Vet du, jeg har overhode ikke godt av å se på alle scrapp kortene som blir laget. Kjenner det kribler mer og mer. Dessverre så er ikke pengeboka så enig. Hehe. Ønsker meg mere stæsj, papirer, maskiner og gud vet hva. :)
Nok en gang, tusen takk for det du sendte. ;D