torsdag 28. april 2011

Flukten fra hønsgården

Dette er en liten historie om mine 3 urokråker, Karl, Cecilie og Frida, av typen jærhøns/dverg kockin. De elsker friheten, og hopper ut og inn av hønsegården som det passer de.....
Det er mye morsommere utenfor hønsegården.
Freeedom yeeeeee......

Jeg fikk tilogmed besøk på trappa. Må innrømmeat jeg har skjemt de litt bort, med godsaker på trappa.

Etter en stund gikk jeg ut for å se etter de. Og hvor fant jeg de? joda, bak huset i en varm krok, hvor de lå og sola seg. Har ikke hjerte til å hive de inn i hønsegården når de koser seg slik,dessuten hopper de bare inn når de vil inn uansett...sukk....

1 hyggelige kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Morsom historie. Godt å se at du tar godt vare på hønene dine og ikke er som de orginale eiere fra filmen flukten fra hønsegården:)