fredag 29. april 2011

Selv om en er syk, må hønene ut, de var litt fornærmet fordi jeg var så treg med å slippe de ut i dag.
Mye vits i rugekasse, når de legger egg VEDSIDEN av kassa.....
Det var bare 2 av urokråkene som hoppa ut i dag, for den tredje...ja hun hadde annet å gjøre.....i flissekken.....HALLOOOOOO rugekassa please.....
Hva lå under høna? joda egg...ikke så overraskende kansje.
Dagens fangst, untatt de 2 som lå under høna. Kødd aldri med en høne som ligger på egg....de hakker :)


2 hyggelige kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Så herlege bilete!!

Lisbeth sa...

Ha ha, jeg har og erfart at en aldri skal kødde med hønene på Ekeberg hestegård eller hva den heter. De og hakker! På dyr, voksne og på den stakkars påfuglen som går og bruser seg, he he.

Det sjalet ditt Wandering the Moor, ble rålekkert! Er det lettstrikket altså? Jeg skal ha meg et lettstrikket turkis sjal i WM i løpet av sommeren, men har så kraftig beslutningsvegring for hvilket mønster jeg skal bruke.