lørdag 30. mai 2009

Fødsel i heimen.


Her er den stolte mammaen.

Redet



Det første bildet.



I går formiddag begynte kaninene våre molo og kamilla å styre så fælt, og var kjempeurolige, jeg kikka i buret og...hæææææ....molo satt og nappa pels av seg, og buret var fylt med pels....vææææææææ hva skjer...så jeg løfta henne opp, og jepp....liten kulemage, litt etter lå det en rosa sak og sprella i buret, men de 2 nybakte foreldrene hoppa og spratt rundt den og oppå den....så kamilla, som skulle bli pappa*fnis* ble flytta til et annet bur. så gikk hele ettermiddagen til å være barnevakt, for hun mammaen passa den ikke. den lå i buret og frøs stakkar, og mammaen fløy og samla høy, og dro med seg ungen i samme slengen, så lille babyen ble lagt i høy og pels og skjerma fra den stressa mammaen, etter noen timer, lå det brått 3 krabater til, og da hadde mammainstinktet kommet også. så jeg la den stakkaren under magen og håpte hun ville godta den, og det gjorde hun. nå ligger de og kravler i et søtt lite rede mammaen har laget av pels og høy. gleder meg til de får pels og begynner å krabbe litt rundt.

7 hyggelige kommentarer:

Anne Elise sa...

Så spennende!!
Været er nydelig her og vi koser oss. Ha en fortsatt fin pinsehelg!

Helen Brekke sa...

Næh! Så fantastisk:) MEn dei seier jo at kaninmammaer kan vere slemme med barna sine, berre så du er obs:)

sissel sa...

Gratulerer som nybakt kaninbestemor.
Flott pakke du har fått av cecilie, nydelig armbånd og spennende stoffer.

Anonym sa...

Gratulerer, bestemor. :)

MN sa...

Næææ- For en overaskelse.
Håper det går greit med de søte små :-)

Anonym sa...

Ååå så koslig! Nå får du enda flere å stelle for da Elin! Kjempe stas med kanin fødsel, skulle gjerne ha vært der og sett...

cille sa...

Trykket feil på forrige innlegg her jeg, men det er altså meg som er den "anonyme"...