tirsdag 4. januar 2011

En ny dille

Jeg har fått dilla på å glane på interiørblogger. Litt morsomt egentlig , selv om en del blogger gir en fullstendig prestasjonsangst... Har masse planer om både interiør og gjenbruk, selv om tiden ikke strekker til. Har fått innmari sans for gjenbruk, og har stoooore planer om å pusse opp masse gamle møbler jeg finner etterhvert, så får vi se om det blir realisert eller bare planer.
På venstre side har jeg listet opp en del interiørblogger jeg ofte stikker innom. Stikk innom en tur du og, og la deg inspirere.

Bildet er lånt fra www.skyttelen.blogspot.com

1 hyggelige kommentarer:

Unknown sa...

du er ikke den eneste som har store planer! Her har jeg bestemt meg for å utsette alle planer i 10 år til så jeg kan kjøpe meg et hus hvor jeg kan gjør hva jeg vil... *lei av å leie*