mandag 28. desember 2009

barbiestrikk




Barbie må ha litt nytt. Klærne er strikket i diverse akrylgarn, og mønstrene finner du her.

6 hyggelige kommentarer:

Benedicte sa...

så flotte barbie-klær du har strikket.

LAs masker sa...

Kjempe fine dukkeklær. Jeg strikka noen fra den nettsiden i jula jeg og. Det er jo menger av valgmuligheter!!

mimouna sa...

Fine Barbie-kjoler. :o)

Det er så gøy å strikke slike dukkeklær, synd at jeg bare har en fjortis og en bøllegutt som river armer og bein av Barbiene. Men det kan jo bli fine gaver kanskje.

Lisbeth sa...

Jeg tar av meg hatten for deg som gidder og orker å strikke Barbieklær! Noe så smått og knotete holder jeg meg langt unna, men det er jo så fint med hjemmestrikket ting til Barbien. Jeg likte den rosa kreasjonen.

Paddelora sa...

Hei Elin!

Jeg vet ikke om du har fått med deg at Lille Rosin hadde laget en utfordring i hobbykalenderen sin? I allefall tok jeg den, og det var å lage et valentinskort som skulle brukes som en award til en annen blogger. Dermed gir jeg awarden til deg, for jeg syns du er så hyggelig og kommer med så koselige kommentarer :)

Så håper jeg jo at du blir litt inspirert av kortet mitt da ;)

Klem fra meg

jannelea sa...

Snertne kjoler da! Tenkte jeg skulle hilse på og ønske deg god helg! Tusen takk for garnhandelen før jul! Jeg strikker jakke av garnet og det blågrønne garnet skal bli "kreftlue", så da går gaven til en god sak!

Ha det bra så lenge!