lørdag 18. juli 2009

Jeg fikk noe nytt å samle på i dag


Jeg var nemlig på bruktmarked på Tolga i dag. I en bod så jeg disse tallerknene, og bestemte meg sporenstreks for å begynne å samle på gamle barnetallerkener. Så nå må jeg kjøpe meg en tallerkenhylle. For det har jeg jo ikke. :O)

6 hyggelige kommentarer:

Nina sa...

Så morsomt. Den øverste har jeg også. Har hatt den siden jeg var liten, og nå bruker barna mine den. Søte tallerkner.

WencheP sa...

Søte tallerkener....

Flott blogg du har, skal jammen meg huske på å stikke innom med jevne mellomrom...

Lilledora sa...

vet du, i dag gikk jeg forbi Fretex, og da hadde de en slik barnetallerken i vinduet, da tenkte jeg på deg

cille sa...

Så nydelige tallerkner du har fått tak i Elin! Skjønner godt du vil samle på disse ja. Koslig å se bilder av alle dyrene dine, misunner deg de! Ha en flott helg! Blir det London tur på dere da....

Rapunsel sa...

Så artig å se hønene. Hadde tre slike for noen år siden. Koselig med litt liv på plena.

Elisabeth sa...

Kjempe søte tallerkner. Selv gjorde jeg noe av det samme for 10 år siden ....- men med barnekrus. Så jeg har vel krusene il tallerknene dine =)