onsdag 5. mars 2008

skjerf



Sien jeg er litt indisponibel, strikkemessig for tiden(Bitt i venstre hånd, og stivkrampesprøyte i høyre arm) blir det bare litt strikking,og lettvint strikking. Så da pusler jeg med dette skjerfet.Det må nok bæres med andakt, for garnet er håndfarget og driiiiit dyrt.Men lekkert.Garnet heter celestial merino dream, fra Lucy Neatby.

Mønsteret fant jeg oversatt til norsk i denne bloggen.http://blogg.hobbyboden.com/maj/index.php/2007/10/09/p21999
Det tar aldri lang tid fra jeg legger et strikketøy på gulvet, til det sitter en katt på det.......merkeligt det der......
I am knitting this drop stitch scarf.The pattern is from Ravelry in English. The yarn is celestial merino dream from Lucy Neatby.

2 hyggelige kommentarer:

Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg sa...

Lekkert skjerf du holder på med. Nydelige farger. Har strikket makent jeg også, bare i andre farger.
Ønsker deg og dine en riktig fin påske!

jannelea sa...

Jeg er sikkert enig med Sue over her!
Knallfint skjerf! Katta di syns nok også det! Aner jeg at dette er en ufo som fortjener å bli ferdig?

Smiol fra jannelea